Jouw positie in de organisatie
- Je rapporteert aan algemeen directeur
- Je werkt nauw samen met personeelsadministratie

Verantwoordelijkheden:
- Je geeft mee vorm aan het strategisch en organisatorisch beleid van de vzw
- Je bent verantwoordelijk voor het financieel beleid, de opmaak en opvolging van de budgetten, de boekhouding
- Je coördineert de financiële processen en voert de nodige financiële analyses uit
- Je staat in voor een deel van de administratieve werking van Synkroon
- Je informeert het Bestuursorgaan/aandeelhoudersvergadering
- Je staat in voor het beheer van verzekering en het opvolgen van wettelijke regelingen en juridische dossiers
- Je stuurt de personeelsadministratie aan
- Je volgt nieuwe ontwikkelingen op en vertaalt deze naar de organisatie
- Je ondersteunt de Algemeen directeur

Vaardigheden
- 5 jaar relevante ervaring, ervaring in de non-profit sector is een pluspunt
- Je hebt een masterdiploma in economie, financieel beheer (of gelijkwaardig)
- Kennis van financieel beheer (budgettering, liquiditeiten, rapportering)
- Kennis van Nederlands, Frans en Engels
- Je werkt planmatig, oplossingsgericht en resultaatgericht
- Je wil mee nadenken over en werken aan de toekomst van Synkroon

We bieden je
- Tewerkstelling in een middelgrote vzw
- Thuiswerk is mogelijk
- Standplaats Aarschot

Sollicitatieprocedure
Zend je motivatie naar directieteam@synkroon.be voor 15.01.2025.
Gesprekken vinden plaats in de tweede helft van januari 2025.
Wij werven aan op basis van talenten en competenties en maken geen onderscheid op basis van geslacht, leeftijd, overtuiging of handicap.

link naar VDAB

solliciteer via e-mail t.a.v. Rut Kelchtermans